Tolong Klik Kalau Sayang Saya :)

Saturday, December 11, 2010

Ikan Rebus

    Dah lama tak makan Ikan Rebus Goreng.. rasanya erm kalah ikan kembung yang digoreng..
Ikan rebus goreng nih selalunya family beli kat Teluk Intan pergh segar beb tp disebabkan dh lama tak balik kampung.. jadi bila mak jumpa terus beli n apalagi goreng la.. masa untuk ngap!

   Ajak bibik makan pun macam ajak-ajak ayam jer.. tapi masa makan tu terkedu la jugak bila dia ckp bukanka makruh makan ikan tak dibuang t**i.. erk!!

  "eh saya buang apa sebelum nak makan tuh.. hehe.. ayat backing diri sendiri.. dlm terkedu boleh juga bantai sampai 2 ekor cicah lak ngn sos cili..hehe


ala.. gambar tade..imagine jer ikan kembung tp dah siap rebus masa beli pastu balik umah terus goreng

No comments:

Post a Comment