Tolong Klik Kalau Sayang Saya :)

Tuesday, April 30, 2013

Teaser Mencandat Sotong

source - pacik gugel

Teaser jab..
Adeh cerita percutian aku kat Hadyai dan Bromo tak siap lagi tapi nak update jugak pasal ni..
Eiiiii tak sabar..tak sabar.. nak tunggu trip ni. Nak rasa pengalaman lain dari yang lain.. Harap-harap aku tak mabuk laut dipukul ombak Laut China Selatan dan rasanya kali ni kene buat senaman mata pulak supaya bila joranku direntap sotong aku aku tertido dan tido.. hehehe
Dan harap-harap leh dapat 100kg sotong... kikiki melampaulah sangat...
Laut China Selatan i'm comin'

4 comments:

  1. pergh izza... nak dapat 100kg sotong tu. tak tahan sungguh. haha

    p/s : jgn lupa check email for new news ya :)

    ReplyDelete
  2. hihihih.. 100 kg tu angan2 jer.. memancing pun tak reti.. :)

    ReplyDelete
  3. nanti timbang sekali dengan hasil pak cik nelayan kat jeti, mesti lebih 100 kilo.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. angan2 mntak2 jadi kenyataan.. kekeke...
      overst sungguh angan2 tuh..

      Delete