Tolong Klik Kalau Sayang Saya :)

Friday, August 31, 2012

Raya-ing with besties

Hari ni 31 Ogos 2012 sempat meluangkan masa ke rumah Ain. Ade makan-makan sikit.. Tapi aku ni buruk perangai bukan dituju rumah Ain tapi tuju dulu rumah jejaki idaman Malaya (Remy Ishak) mane tau terjumpa leh comolot   amik gambar dengan dia.. Malangnya nasib tak menyebelahiku.. Remy takde kata Aunty.. Kalau tidak.. hehe habislah Abang Remy... Hahah.. gelak sakan kawan aku bila panggil abang Remy padahal aku saje je..

Ain ni aku kenal masa form 4 dan masih contact dengan dia.. Dia ni high class sikit tapi still down to earth bila bercakap n berkawan.. Memula aku agak takut nak berkawan ngan dia.. Aku bukan sesiapa.. hehe..

Zetty pulak kawan rapat Ain..so aku join sekali berkawan ngan Zetty.. Agak lama gak kiteorang lost contact ngan dia pastu tau-tau dia contact balik sebab dia nak kawin.. WoW..

Overall makan-makan kat umah Ain semua sedap-sedap.. Pandai Aunty Zaiton masak.. Ain.. ko kene belajar masak ngan mak ko..

  \
Amacam nampak sedapkan... 

   Abaikan pesen tudung aku.. cam pelikkan.. Aku rasa pun cam peliks kuasa 3...






No comments:

Post a Comment